wtorek, 30 sierpnia 2016

Kolorowanka / Colouring Pad

Chyba jeszcze nigdy nie wrzuciłam dwóch postów dzień po dniu.
I have probably never wrote two posts in a row before.

Ale sprawa jest istotna - dziś upływa termin wyzwania Art-Piaskownicy pt. "Kolorowanka". Dla mnie było prawdziwe wyzwanie, gdyż od dziecka nie cierpię kolorowanek. Jakoś nigdy nie bawiło mnie kolorowanie dla samego kolorowania. Jednak pod wpływem mody oraz chęci sprawdzenia czy dawna awersja ustąpiła, kupiłam niedużą książeczkę z kolorowankami antystresowymi dla dorosłych*. I stała tak na półce aż do momentu ogłoszenia wyzwania. Wreszcie się za nią zabrałam, z mozołem ukończyłam jeden obrazek i stwierdzam, że nadal nie kocham kolorowanek. Fakt, te dla dorosłych są ciekawsze. Fakt, abstrakcje koloruje mi się przyjemniej. Ale i tak wcale nie czuję się przez to zrelaksowana. ;)

However, the matter is important - today is the deadline of Art-Piaskownica's "Colouring Pad" challenge. It was a real challenge for me because I hate colouring pads since childhood. It was no fun for me, to colour something only for colouring. But I bought a small colouring book for adults*, influenced by the fashion and need for checking whether the former aversion is over. And it had been standing on my bookshelf until the challenge was announced. Finally, I took it up, finished one picture with the greatest effort and now I can say, I still do not love colouring pads. It's true, colouring pads for adults are more interesting. And it's true, abstract pictures are more pleasureable to colour. But I don't feel relaxed after colouring anyway. ;)

"This book belongs to the person who actually doesn't like colouring pads."
Efekt końcowy. Pracę zgłaszam do wyzwania.
Final effect. It's my contribution for the challenge.


http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/07/kolorowanka.html


I jeszcze najprzyjemniejsza część zabawy - gdy zeskanowałam gotowy obrazek i zaczęłam się nim bawić w programie graficznym. ;)
And the most pleasurable part - the moment when I scanned the ready picture and started playing with it in a graphics software. ;)




_____________________
* Mini relaks. Kolorowanka antystresowa, praca zbiorowa, wyd. Olejesiuk, 2015.

3 komentarze:

  1. bardzo ciekawe efekty uzyskałaś i to dzięki zabawie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Szczerze mówiąc, niektóre podobają mi się nawet bardziej niż oryginał. ;)

      Usuń
  2. tym bardziej dziękujemy za udział w zabawie! DT Art Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdą opinię bądź twórczą poradę. :) / Many thanks for all your opinion or a piece of advice. :)