sobota, 30 lipca 2016

Sałatka owocowa / Fruit Salad

Ponieważ mam ostatnio trochę więcej wolnego czasu, postanowiłam poćwiczyć trochę technikę peyote i sprawdzić, czy uda mi się stworzyć w miarę rozpoznawalne miniaturki owoców. Na warsztat wzięłam gruszkę, jabłko, awokado, grejpfrut i cytrynę, która początkowo miała być bananem, ale temat mnie przerósł. Efekty okazały się - jak to z eksperymentami bywa - raz bardziej, raz mniej zadowalające.

Recently, I've got more free time, that's why I decided to practice peyote a bit. I wanted to check, whether I was able to make recognisable friut miniatures. And here they are: a pear, an apple, an avocado, a grapefruit and a lemon (initially a banana, but it was too much advanced for me). Some effects are satisfactory, some not, but it's always like that in the experiment.



Najbardziej udane owocki przyczepiłam do kółka od kluczy, tworząc niewielki breloczek. Zgłaszam go do lipcowego wyzwania Szuflady.

I attached the most successful ones to the keyring and prepared a small pendant. It's my entry for Szuflada challenge in July.


http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2016/07/wyzwanie-7.html
 

2 komentarze:

  1. Śliczny, bardzo precyzyjnie wykonałaś te maluteńkie owocki. Witam w Wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne miniaturki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdą opinię bądź twórczą poradę. :) / Many thanks for all your opinion or a piece of advice. :)